torstai 3. elokuuta 2017

Kuukauden kauheimmat ja parhaimmat hetket: heinäkuu

Heinäkuun viimeinen päivä on täällä, ja syksy hiipii hiljaa mieleeni. Minulla on vielä pari viikkoa lomaa ennen kuin palaan taas töihin ja arkinen aherrus alkaa. Opinnot tosin alkavat vasta syyskuun puolella, joten normaali arki alkaa pehmeällä laskulla. Nautitaan siis vielä viimeisistä lomapäivistä!

Heinäkuun kauheimmat hetket
  • Loman lopun lähestyminen.
  • Sadepäivät, kun on ajatellut hengailla ulkona terassilla tai pistäytyä Suomenlinnassa.
Heinäkuun parhaimmat hetket
  • Ensimmäisenä tietenkin kihloihin meneminen Kroatiassa!
  • 30-vuotissynttärit ja legendaariset synttäribileemme uudessa kodissamme.
  • Hääpäivän lukkoonlyöminen ja hääjärjestelyjen aloittaminen. Menen ensi viikolla tapaamaan hääpukuni tekevää ompelijaa enkä malttaisi odottaa näkeväni, millainen puvustani tulee!
  • Olen saanut treenirytmistä todella hyvin kiinni ja olen iloinen siitä, miten usein olen jaksanut treenata!
  • Sain vihdoin ja viimein viime viikolla viimeisteltyä ja palautettua esseeni, jotka ovat roikkuneet to do -listallani kesäkuusta alkaen. 

Minun pionini kaikessa kukoistuksessaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti