lauantai 29. heinäkuuta 2017

30!

Täytän tänään kolmekymmentä vuotta! Päätin jo viime vuonna, että järjestän 30-vuotissynttäreitteni kunniaksi kunnon bileet. Niitä vietetään sopivasti tänään, juuri minun synttäripäivänäni! Synttärit tosin ovat yhteiset miehen kanssa ja lisäksi ne ovat myös meidän tuparimme, jotka ovat myös jääneet järjestämättä.

Kolmekymppisenä oleminen tuntuu hyvältä - kaikenlaista on ehtinyt tapahtua ja vuosi vuodelta vauhti tuntuu vain kiihtyvän! Mitään ikäkriisiä minulla ei ole, kolmekymmentähän on uusi kaksikymmentä vai miten se meni? Kaiken kaikkiaan tuntuu siltä, että nyt elän hyvää elämänvaihetta! En ole koskaan oikein miettinyt, missä olen kymmenen tai edes viiden vuoden päästä. Olen nimittäin todennut, että elämällä on tapana yllättää monella tavalla. Toivottavasti tulevat yllätykset ovat positiivisia! :)


Bileet alkavat muutaman tunnin kuluttua ja ajattelin, että koko päivä olisi hurjaa häsläystä. Olemme kuitenkin saaneet kaiken valmiiksi jo hyvissä ajoin eikä kiireen tuntua ole ollut missään vaiheessa. Eilen illalla tosin pinna meinasi olla hieman kireällä, kun vielä puoli kahdeltatoista keittelin kinuskikastiketta brownieiden päälle. :D

Tilasin aika viime tingassa itselleni synttärimekon, mutta kaikeksi onneksi se ehti viime tingassa! Mekko on siis Dorohy Perkinsiltä ja korkkarit puolesaan ostin Kroatiasta. Ne ovat Jenny Fairy -nimiseltä merkiltä, joka oli minulle ennalta täysin tuntematon. Päädyin kuitenkin ostamaan nämä ja yhdet kiilakorkokengät kyseiseltä merkiltä. Olen ollut oikein tyytyväinen! Molempien kenkien sisäänajo on tosin vielä hieman kesken, mutta ajattelin sinnnitellä tämän illan. Ja tietenkin pakkasin varmuuden vuoksi laukkuun myös ballerinat baarista kotiutumista varten.

Luottoletittäjäni ei voinut tehdä minulle kampausta tällä kertaa, joten kävin ihan uudessa paikassa laitattamassa hiukseni. Kampaus on oikein nätti, mutta olisin ehkä kuitenkin kaivannut hieman simppelimpää mallia. No, näillä mennään!

Mukavaa viikonlopun jatkoa teille kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti