maanantai 16. tammikuuta 2017

Lopullinen paluu arkeen

Tänään edessä oli lopullinen paluu arkeen, sillä opinnot jatkuivat. Onneksi koulu tosin alkoi vasta kymmenen maissa aamulla, joten ei tarvinnut herätä ihan kukonlaulun aikaan. Ehdin kaiken lisäksi käydä vähän asioilla ennen ensimmäiselle luennolle suuntaamista. Vähän on muuten käynnistymisvaikeuksia; olin aivan loppu istuttuani koko päivän luennoilla. Myös niska on ihanasti jumissa. En ehtinyt lomalla tehdä kaikkia niitä tehtäviä, joita olin ajatellut työstää. Olen kuitenkin lukenut kaikki kirjat, jotka tentin kuun lopussa. Lisäksi luin yhden toisen kurssin kirjan loppuun tänään. Hommaa on vaikka kuinka paljon, mutta ei auta kuin edetä yksi tehtävä kerrallaan!


Asu on eiliseltä, kun kävimme ostamassa huonekaluja. Aika mustanpuhuvaa on taas kerran, mutta pidin asusta todella paljon! Puin päälleni syksyllä ostamani Espritin puseron, josta on tullut yksi luottovaatteistani. Lisäksi minulla oli päälläni Closetin musta hame, jonka tilasin pari vuotta sitten Zalandosta. Vagabondin ratsastushenkiset saappaat syrjäyttivät korkeakorkoiset saappaat, sillä luvassa oli paljon kävelyä ja huonekalujen roudaamista. Jotta en olisi ihan täysin synkän näköinen, piristin asua ihanalla Furlan Metropolis-laukulla. Ostin sen itselleni viime jouluna palkinnoksi rankasta syksystä ja olen käyttänyt laukkua paljon!

Nyt silmät meinaavat väkisinkin painua kiinni, joten täytyy lähteä nukkumaan! Mukavaa alkanutta viikkoa teille kaikille! :)

13 kommenttia:

  1. Upeat nuo saappaat! Milloin olet hankkinut ne? Millaiset on jalassa? Minkä merkkiset ja malliset? Hommaan samanlaiset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Nämä ovat Vagabondin saappaat, tilasin viime keväänä Zalandosta. Suosittelen, ovat ainakin minun jalkaani enemmän kuin sopivat! :)

      Poista
  2. On kyllä upeat! Oletko esitellyt ne keväällä blogissasi? Muistatko mallia? Olisi helpompi löytää ne Zalandosta. Ehdottomasti minun juttu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tainnut sen kummemmin esitellä, mutta kurkkasin Zalandon tilauksistani, että mallin nimi on CARY. Toivottavasti niitä löytyy vielä! :)

      Poista
    2. Eikö ne ole nämä? https://www.zalando.fi/vagabond-cary-saappaat-black-va111m00k-q11.html Onko reilu vai väljä koko? Minun koko on 40. Laitan heti tilaukseen, kun ovat vielä tarjouksessa. Onpa kiva, kun löytyi.

      Poista
    3. Samoilta näyttävät kyllä! Minusta koko on aika normaali, eli tilaisin tavallisen koon. :)

      Poista
    4. Hieno juttu! Laitan tilauksen sisään! Mustat saappaat ovat niin tosi naiselliset ja tyylikkäät, että pidän niistä tosi paljon!

      Poista
    5. Sama homma! Juuri äsken putsailin näitä, toivottavasti olet yhtä tyytyväinen omiisi!

      Poista
  3. Mulla vaan taitaa jäädä ne saamatta, kun Zaladosta loppuun myyty… :( Et myisi mulle käytettynä hyvää hintaan omiasi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi, kannattaa katsoa ehkä vielä muualta? En halua kyllä luopua omistani ja kokokin taitaa olla sulle väärä. Vastaavanlaisia ainakin uskoisin löytyvän jostain! :)

      Poista
    2. Olen yrittänyt etsiä netistä… Mun koko oli siis 37. Eilen vähän väsyneenä kirjoitin tuohon väärin. :) Mä maksaisin noista saappaista käytettynä ihan uuden hinnan, vaikka pari sataa. Se on kun hyvän saapas mallin löytää, niin sillon rahalla ei oo hirveesti väliä... :)

      Poista
    3. En valitettavasti ole halukas luopumaan omistani. Kannattaa laittaa Vagabondille meiliä ja kysellä, saako noita vielä jostain!

      Poista
    4. Okei! Pitää kai yrittää kysyä... Minä olisin maksanut sinulle vaikka niin, että olisit saanut kahdet uudet toista mallia tilalle… Minä kun näen hyvän mallin, sen hommaan ja tuosta Zalandon sivulta näin, että tämä on nyt se. :)

      Poista